Slogan Kita

"walaupun diantara kita berbeza idealogi,berbeza pendapat dan sebagainya lagi tapi ketahuilah satu perkara yang kita adalah sahabat dan teman selamanya."

Sunday 9 October 2011

Dimana KELUMPANG

Assalamualaikum kengkawan semua.


Secara kasar aku ada study sket pasal resort kat kelumpang ni.
Maklumat dibawah saya perolehi dari sumber internet sahaja dan ada juga saya survey dari forum dan blog. Kebanyakan yg pernah datang vote bagus pada facalities yg ada dan service yg diberikan.Tentang harga aku tak boleh komen sebab semua tu satu isu yang subjektif untuk dihuraikan. Terpulang pada individu itu untuk tafsirkan sendiri.
Untuk share maklumat yg ada maka dibawah aku berikan apa yang aku perolehi dari sumber internet.

nama resort tu :  KALUMPANG RESORT & TRAINING CENTRE
general info  :   resort ni top sebagai traning centre untuk syarikat swasta dn kerajaan wat training kat situ.

Ada beberapa gambar tentang resort tu, tapi aku dah tak larat nak upload sbb banyak sangat.Boleh guna URL link yang aku sediakan di bawah untuk lebih detail tentang resort tu.

http://www.kalumpangresort.com.my 


atau, boleh try tengok kemudahan yg ada  melalui short link URL list dibawah:
( hanya klik pada link tersebut untuk melihat kemudahan yg ada serta gambar)




tapi...satu benda yang korang kena tahu.....aku tak pasti adakah ini resort yang dimaksudkan oleh penganjur kita untuk lokasi re-union tu.


    Map untuk ke Kelumpang ( boleh guna manual MAP dan Goole MAP )
    sila klik pada map dibawah untuk melihat lebih jelas peta. 



    View Larger Map   



    Sekian Terima Kasih


    No comments:

    Post a Comment