Slogan Kita

"walaupun diantara kita berbeza idealogi,berbeza pendapat dan sebagainya lagi tapi ketahuilah satu perkara yang kita adalah sahabat dan teman selamanya."

Monday 31 October 2011

Sedikit Coleteh dari kengkawan di FB

1)      KENAPA AKU PERLU MENGHADIRKAN DIRI@REUNION KITA? 
-untuk aku menjalinkan silaturohmi & secara tidak langsung mengeratkan lagi "ukhuwah" antara kita.

2)      APAKAH ISTIMEWANYA "REUNION" INI DI MATAKU?
 
-kalian meningatkan siapa diri aku ini suatu masa lalu..

3)      ADAKAH AKU AMBIL PUSING KEHADIRAN KALIAN NANTI?
 
-sudah semestinya kerna aku mengharapkan kedatangan kalian 100%
 
Bilamana Syed Nuran berbicara tentang Re-Union dan Matlamat.
Mampukah kita menafikan Hujah tersebut menggikut HUKUM AKAL dan Logik Minda.
Apakah alasan yang sesuai untuk menyangkal maksud yang tersirat?
Adakah Wang Ringgit mampu membeli sebuah kenangan?
Adakah masa boleh di ulang semula sebagaimana keset,VCD atau video media di YOUTUBE.
tapi...........
Semua itu terletak di hati sendiri...
bak kata Maizatul Akma " rambut sama hitam ( yg dah colour rambut tetap dikira HITAM juga sbb bulu ketiak dia tak colour kan) tapi hati lain-lain  ( hati org kuat hisap rokok warna apa?) "

2 comments:

  1. apela smpi bulu ketiak pn nk crt ye kecik...
    hati org merokok kelabu2 sikitla..

    ReplyDelete
  2. entahlaa jai aku xnmpak hati org mrokok nih yg aku tw hati warna merah darah,klu wrna kelabu kate fatin tuh xlama kot!apa pn persahabatan kita diteruskan walaupn kita xberjumpe tp kita de blog yg jai wat n kite leh chat dlm fb,kan..kan...

    ReplyDelete